[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 25 21:12:35 CEST 2012

Hola Xavi,

Connectant amb la conversa que hem tingut avui aquest són els canvis més
urgents que sota el meu punt de vista calen al sistema d'estadístiques:

- Cal afegir un estat nou que es diu "NotInstalled" això és quan el
programari de l'acció no està instal·lat. Fixa't que a les estadístiques
actuals ja t'està arribant i es mostra una columna sense descripció per
les accions d'Office i Firefox.

- Crec que seria molt important poder filtrar (fer un where ) per
versió, que fessis clic a la versió 1.0.4 i t'ensenyes només les dades
d'aquella versió per totes les estadístiques. Potser té sentit llavors
pujar les versions tot just sota la gràfica.

- El gràfic que tenim actual per versions del Microsoft Office jo el
produirà per totes les accions que el camp de versió de tots els
registres no sigui buits, és a dir, que ho recollim. Ara mateix:
** IEAcceptLanguage
** Chrome
** Firefox
** OpenOffice

Però hauria de ser un codi que dinàmic, que si afegim una acció nova que
té dades tregui el gràfic automàticament.

- Caldria també incorporar una vista pels inspectors. El model de dades
està documentat aquí[1]. No tinc molt clar la millor visualització, jo
començaria usant el mateix de pastissos per les accions on cada
Inspector ID té un pastís, i cada tall representa el valor trobat.

- Que les estadístiques de les accions surtin desplegades per defecte.

- Pujar el codi font al git al subdirectori de Servidor.

Salut,

Jordi,

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Especificaci%C3%B3_t%C3%A8cnica#Servidor