[Desenvolupament] Adobe Reader

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 16 01:06:47 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola!
>
> Ordinador amb Windows 7 en català (adjunto captura, Ordinador.jpg)
> Té un Adobe Reader X en català (adjunto captura, Reader.jpg)
> Li passo el Catalanitzador versió 1.1.0.0 de 13 de maig i diu que cal
> instal·lar el paquet català per al Windows i la versió en català de
> l'Adobe Reader (totes dues coses ja hi són; adjunto captura
> Catalanitzador.jpg)
> Tiro endavant el procés a veure què fa, i al final m'informa que només
> ha pogut assolir un nivell de catalanització del 87 %
> Adjunto fitxer log.

Hola Josep M,

He vist que la màquina és de 64-bits. Saps si l'Adobe Acrobat és de 32 o
64 bits? No he fet cap prova amb 64 bits i amb 64-bits Microsoft
redirigeix[1] les aplicacions de 32-bits com el Catalanizador. Potser
cal algun ajust.

L'Adobe el troba no però la no llengua del mateix:

16:48:21.0057 - AdobeReaderAction::_readVersionInstalled: version:
'10.0', lang: '', versions installed: '1'

Respecte al paquet d'idioma, això és quelcom que també et passa amb el
Catalanitzador 1.04 o és una cosa nova de la sèrie 1.1?

Gràcies,

Jordi,

[1] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384232%28v=vs.85%29.aspx