[Desenvolupament] Adobe Reader

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 18 11:32:37 CEST 2012

En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Josep M. ha escrit:

Hola Josep M.,

Ja he trobat el problema. Si l'Adobe el vas instal·lar des del mateix
usuari que executes el Catalanitzador tot va bé, però si ho fas des d'un
altre usuari les claus de registre que espera no estan creades.

Sé com solucionar-ho, durant el cap de setmana publicaré una
actualització que soluciona aquest problema. Bona trobada!