[Desenvolupament] Adobe Reader

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim maig 15 19:00:57 CEST 2012

Hola!

Ordinador amb Windows 7 en català (adjunto captura, Ordinador.jpg)
Té un Adobe Reader X en català (adjunto captura, Reader.jpg)
Li passo el Catalanitzador versió 1.1.0.0 de 13 de maig i diu que cal
instal·lar el paquet català per al Windows i la versió en català de l'Adobe
Reader (totes dues coses ja hi són; adjunto captura Catalanitzador.jpg)
Tiro endavant el procés a veure què fa, i al final m'informa que només ha
pogut assolir un nivell de catalanització del 87 %
Adjunto fitxer log.

Josep M.

El 15 de maig de 2012 13:41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: