[Desenvolupament] Possibles errades a verificardel Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis mar 24 15:27:23 CET 2012

Windows 7 Professional francès + IE8:

Només són seleccionables:
  a.. Paquet d'idioma per al Windows*
  b.. Configura la llengua de navegació a l'Internet Explorer
  c.. Configura el català com a llengua del sistema
No es poden aplicar en aquest ordinador:
  a.. Configura el català com a llengua d'escriptura
  b.. Tota la resta
Després d’aplicar el Catalanitzador:
  a.. Grau assolit: 100%
  b.. Ha catalanitzat els tres ítems escollits, i de passada també s’ha catalanitzat l’IE8 que venia amb el SO
Per tant tot correcte, excepte que no estic segur de si hauria hagut de catalanitzar la llengua d’escriptura (no ho ha fet)

Windows Vista Professional SP2 francès + IE7:

[...]
  b.. Ha catalanitzat els tres ítems escollits, i de passada també s’ha catalanitzat l’IE7 que venia amb el SO
Per tant tot correcte, excepte que no estic segur de si hauria hagut de catalanitzar la llengua d’escriptura (no ho ha fet)

Hi ha alguna altra cosa que voleu que provem, ara que hi estem posats?

Josep M.