[Desenvolupament] Possibles errades a verificardel Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis mar 24 09:14:17 CET 2012

Windows XP francès SP2 + IE6: No catalanitza el SO
Office 2003 en francès (en un Win Vista Ultimate 32 bits): Sí catalanitza
l'Office

Encara no he pogut aconseguir un Win Vista francès o un Win 7 francès.
N'informaré quan els tingui.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, March 24, 2012 5:57 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Possibles errades a verificardel
Catalanitzador

Hola Jordi,

> Sobre el winXP en francès, jo no hi dedicaria grans esforços més. A la
> pàgina del LIP diuen:
> "- La versió en espanyol del Windows XP Professional amb SP2 o superior o
> el Windows XP Home Edition amb SP2 ha de estar instal•lat al vostre
> ordinador"
> <http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db2e8f9-79c4-4625-a07a-0cc1b341be7c&DisplayLang=ca
> <http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db2e8f9-79c4-4625-a07a-0cc1b341be7c&DisplayLang=ca>>
>
> Segurament per a l'xp no van contemplar poder instal.lar el paquet catala
> [...]

Estic d'acord.

M'agradaria que determinéssim que es pot fer per amb el Windows en
francès en cada edició i el paquet d'idioma per:

- Documentar-ho a les PMF
- Que el Catalanitzador si tens un Windows XP no espanyol (en comptes
d'ara que no és no espanyol o francès) et digues que no es pot fer i no
crees les falses espectatives que es pot fer.

> Quedaria pendent saber què es pot arribar a fer en un xp frances: els
> offices es podrien catalanitzar o tambe requereixen l'office en castella?
> Els internets explorers dubto que es puguin catalanitzar. El que no crec
> que hi hagi problema es en configurar el catala com a locale, teclat i
> llengua de navegacio dels navegadors...

Jo comparteixo la teva visió. L'Office és independent del sistema i de
la llengua de l'Office de base, llavors hauria de poder instal·lar-se si
Microsoft no es dóna una nova sorpresa :)