[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 18:44:58 CET 2012

El 1 de març de 2012 17:01, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Jo de moment començaria amb gràfiques. Podem fer que amb tooltips al passar
> per sobre et doni la informació.

D'acord. Poso la meva proposta al wiki.

> Bàsicament que creem gràfiques per totes les accions de forma automàtica amb
> la dimensió versió i resultat de l'acció en comptes de una específica per
> Microsoft Office, un altre per llengua de navegadors, etc.

El que dius em sembla bé, però també veig necessària la que dic jo.
Crec que és interessant saber la quota de cada sistema operatiu, la
quota de cada Office i la quota de cada navegador dels casos on s'ha
dut la catalanització. Així podrem extreure'n conclusions genèriques,
a banda de les que comentes tu sobre el funcionament del programa
estrictament.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat