[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

dij mar 1 19:41:29 CET 2012

Al 29/02/2012 23:51, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Al 29/02/12 21:30, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> em sembla bé.
> Com a comentari: la versió que veus fa referència a la darrera versió
> del Firefox que s'ha instal·lat (via instal·lador); que no vol dir que
> sigui necessàriament la que estigui definida per defecte al sistema o
> la que empri normalment l'usuari (però ja seria mala sort…)

Ep
crec que això es pot millorar.

Ara mateix, tinc el Firefox instal·lat en català:
18:31:21.0421 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
11.0 (ca), version 11.0, locale ca
Però la llengua de navegació configurada en anglès.
El catalanitzador em marca l'acció com a gris (no es pot aplicar).

Jo crec que el flux de treball per aquests casos hauria de ser:
- El catalanitzador mira el "first lang" del Firefox
     - Si és català: acció ja aplicada
     - Si és un altre: catalanitza
     - Si és buit: mira la cadena d'instal·lació.
         - Si conté "(ca)": res a fer
         - Si no conté "(ca)": catalanitza

Refiar-se en primera instància de la cadena d'instal·lació crec que pot
excloure usuaris...

Ara mateix el log diu:
18:31:21.0421 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
11.0 (ca), version 11.0, locale ca
18:31:21.0421 - FirefoxAction::IsNeed returns 0 (first lang:)

salut
jordi s