[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 1 17:01:24 CET 2012

Hola,

> A veure, ja he dit que jo ho enfocava fonamentalment des d'un punt de
> vista de difusió i de proves d'usuari final.
>
> No tinc cap problema si des del punt de vista dels programadors les
> taules tenen sentit. Però és que una taula com la que vas enviar
> d'errors, és molt útil, però és xunga ;-).
>
> Aleshores, veient les dues necessitats (programadors i
> usuaris/entitats), potser millor fer-ne dues pàgines?

Jo de moment començaria amb gràfiques. Podem fer que amb tooltips al passar
per sobre et doni la informació.

> per
> >

> No entenc la pregunta.

Bàsicament que creem gràfiques per totes les accions de forma automàtica
amb la dimensió versió i resultat de l'acció en comptes de una específica
per Microsoft Office, un altre per llengua de navegadors, etc.