[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 1 22:25:37 CET 2012

Ep Jordi,

Hi ha un petit bug. Quan tens un Firefox en català instal·lat et marcava
l'acció que no es podia aplicar i l'hauria de marcar com ja feta.

> Ara mateix, tinc el Firefox instal·lat en català:
> 18:31:21.0421 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
> 11.0 (ca), version 11.0, locale ca
> Però la llengua de navegació configurada en anglès.
> El catalanitzador em marca l'acció com a gris (no es pot aplicar).
>
> Jo crec que el flux de treball per aquests casos hauria de ser:
> - El catalanitzador mira el "first lang" del Firefox
>     - Si és català: acció ja aplicada
>     - Si és un altre: catalanitza
>     - Si és buit: mira la cadena d'instal·lació.
>         - Si conté "(ca)": res a fer
>         - Si no conté "(ca)": catalanitza

> [...]

Correcte. El que està fallant és el cas de que el Firefox en català per
l'usuari s'ha canviat la llengua i el català ja no es per defecte.

He actualitzat la versió a latest amb aquestes millores.