[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 15 23:26:51 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> El 15 de juliol de 2012 13:20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>>

> Bona nit Jordi, dispensa el retard, des d'ahir he estat desconnectat.
>
> Sí, hi tinc interès. Miro el codi i demà preparo un entorn de treball.

Ah, perfecte.

Dues coses:

1. Suggereixo que identifiques primer els casos d'ús a suportar

2. Si quan estàs en l'última pantalla del Catalanitzador vas al
directori temporal (%temp%) es generà un fitxer que s'anomena
results.xml que conté l'xml que es pujarà al servidor. Allà pots veure
el que s'ha desat com a valors dels inspectors.

> Responent un altre correu, el LibreOffice no té paquets de llengua.
> Cal baixar l'instal·lador sencer altra vegada.

Jo seria partidari de fer aquest via i usar el màxim possible els
paquets estàndards.

Per cert, tenim aquestes notes per si les vols anar completant:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/LibreOffice