[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll jul 16 20:52:22 CEST 2012

M'he quedat de pedra, al veure que l'OpenOffice 3.4 està en gallec!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Joan Montané
Sent: Sunday, July 15, 2012 10:22 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar
l'inspector de LibreOffice

El 15 de juliol de 2012 13:20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Si tens interès i temps m'ho dius i et comento una mica més el pla
> d'acció.

Bona nit Jordi, dispensa el retard, des d'ahir he estat desconnectat.

Sí, hi tinc interès. Miro el codi i demà preparo un entorn de treball.

Responent un altre correu, el LibreOffice no té paquets de llengua.
Cal baixar l'instal·lador sencer altra vegada.

Joan Montané