[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
diu jul 15 22:22:59 CEST 2012

El 15 de juliol de 2012 13:20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Si tens interès i temps m'ho dius i et comento una mica més el pla d'acció.

Bona nit Jordi, dispensa el retard, des d'ahir he estat desconnectat.

Sí, hi tinc interès. Miro el codi i demà preparo un entorn de treball.

Responent un altre correu, el LibreOffice no té paquets de llengua.
Cal baixar l'instal·lador sencer altra vegada.

Joan Montané