[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 18:36:06 CET 2012

He provat si apareix el problema referent a "Aplicar idioma para mostrar a
la pantalla de inicio de sesión y a las cuentas de sistema" en un Windows
Vista Ultimate de 32 bits:
Instal·lo el Catalanitzador en aquest Windows Vista Ultimate 32 bits. Un
pic fet això...
Surt: "Apagando el equipo" cada cop que s'apaga. Surt "Cerrando sesión"
quan es tanca sessió. Surt "Iniciando" quan obres sessió.
Si hi havia més d'un usuari definit, els usuaris que no han executat el
Catalanitzador segueixen sortint en espanyol.
A més a més cada cop que es crea un usuari nou, li surt tot en espanyol
(papelera de reciclaje, etc)
Per tant, hi ha el mateix problema que amb el Windows 7 Ultimate.

Josep M.

El 25 de gener de 2012 13:07, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: