[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 13:07:19 CET 2012

He instal·lat dos Windows Vista Ultimate Virtuals (un 32 bits i un 64 bits)
A la nit comprovo si tenen el mateix comportament. Ja us dic alguna cosa,
si ningú no ho ha mirat abans...

Josep M.

El 25 de gener de 2012 10:00, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: