[Desenvolupament] Compte! El Catalanitzador detecta un Windows incorrecte si s'executa en "mode de compatibilitat"!

div gen 20 14:11:29 CET 2012

Al 20/01/2012 12:34, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Serratosa ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Que aquest sistema enganyi el Catalanitzador és normal perquè ha estat
> dissenyat per fer pensar a una aplicació que s'executa sota un altre
> versió del Windows.
>
> No veig cap motiu per intentar esbrinar al versió bona, que imagino
> que es pot, ja que Windows simplement et diu un altre versió.
>
> Jo no invertiria ni un minut en això ja que és un sistema que s'ha
> d'activar per aplicació i per l'usuari i està fora del que volem fer.
Em sembla totalment raonable i lògic.
Tot i això, no sé si s'hauria de mencionar a les "release notes" :-)

Em pregunto què fa el catalanitzador en un Win7 executant-se com a
WinXP: suposo que intentaria instal·lar el paquet del WinXP, no?