[Desenvolupament] Compte! El Catalanitzador detecta un Windows incorrecte si s'executa en "mode de compatibilitat"!

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div gen 20 13:04:07 CET 2012

Sí, sí! En Jordi té raó: no utilitzo l'emulació del propi Windows (la
conec): Executo sempre el Catalanitzador directament, de la mateixa forma.
És un problema insidiós, que no es presenta gaires cops (m'hi he trobat un
parell de vegades en dues setmanes), i per tant no sé què el motiva...

Josep M.

PS. Sobre l'emulació de SO del propi Windows, no és cosa de coneixement del
gran públic, i qui la fa servir ja sap perquè i a què s'exposa. No ho hem
de tenir en compte.

El 20 de gener de 2012 12:34, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: