[Desenvolupament] Compte! El Catalanitzador detecta un Windows incorrecte si s'executa en "mode de compatibilitat"!

Joan Montané joan a montane.cat
div gen 20 14:23:54 CET 2012

El 20 de gener de 2012 14:11, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

> Em sembla totalment raonable i lògic.
> Tot i això, no sé si s'hauria de mencionar a les "release notes" :-)
>
> Em pregunto què fa el catalanitzador en un Win7 executant-se com a WinXP:
> suposo que intentaria instal·lar el paquet del WinXP, no?

Si fos fàcil i factible, una opció intermèdia seria detectar si s'està
executant en mode compatibilitat i, en aquest cas:
1.- no tocar res del sistema ni aplicacions
2.- mostrar una finestra informativa a l'usuari dient-li que no faci el
ximple i executi  el programa com toca.
sortir del programa.

Joan Montané