[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0 - signar el binari

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 16 22:46:20 CET 2012

Hola Marc,

> EDITOR DEL PROGRAMA
>
> Addicionalment, quan executes el programa al W7, demana permís a
> l'usuari per executar-lo. A la pantalleta que surt, d'editor posa
> "Desconegut". Suposo que no serà gaire pesat introduir aquest camp
> posant Softcatalà a l'executable.

Tan de bo fos això :)

Ho vaig estar mirant. Per fer això cal signar el binari digitalment[1].
Per fer això cal comprar un certificat digital que val uns 75$ dòlars a
l'any segons he llegit[1].

Jo consideraria aquesta despesa més endavant. Crec que a part el binari
li caduca la signatura, és a dir, si compres per un any al cap de l'any
has de resignar el binari, però no estic 100% segur d'aquest punt.

[1] http://stackoverflow.com/questions/252226/signing-a-windows-exe-file