[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

dic gen 4 15:36:46 CET 2012

Al 01/01/2012 18:16, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Jordi,

> El Log que realment em serviria és de la primera execució, aquest
> segon diu ben poca cosa.
El log de la primera execució de'm va sobreescriure amb la segona
execució, no el puc aconseguir :-(

> Jo intentaria instal·lar l'IE 8 en castellà i repetir el procés a
> veure si pots reproduir el que ha passat. El log de la primera
> execució m'aniria molt bé.

Al final, vaig tornar a passar el Calanitzador, em va catalanitzar l'IE7
correctament.
Llavos vaig aplicar les actualitzacions que em proposava el Widons
Update i ja em va instal·lar l'IE8 en català directament.

Per mirar si puc reproduir el que et deia al principi (que tenia l'IE8 i
després de passar el catalanitzador tenia l'IE7), estic intentant de
convertir una de les imatges de copia de seguretat del meu sistema en
una màquina virtual i si me'n surto, ho tornaré a provar...

salut
jordi s