[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 20:05:30 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Quan hi haurà alguna versió disponible que pugui provar jo? (o sigui,
> una versió que serveixi per a un Win XP pelat o amb SP1, i/o per a X64)
> D'on us baixeu la darrera versió per testejar-la? (és un executable?)

Hola Josep M,

La versió de 64 no crec que comencem a treballar-hi fins el febrer o
així amb la idea de publicar-la cap al maig[1].

El tema de Win XP pelat o SP1 m'agradaria tenir-ho a mitjans de la
setmana vinent. Enviaré un missatge quan estigui llest.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows#Full_de_ruta