[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 3 (experiència d'execució)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 4 16:39:18 CET 2012

Hola Jordi,

> Al final, vaig tornar a passar el Calanitzador, em va catalanitzar l'IE7
> correctament.
> Llavos vaig aplicar les actualitzacions que em proposava el Widons
> Update i ja em va instal·lar l'IE8 en català directament.
>
> Per mirar si puc reproduir el que et deia al principi (que tenia l'IE8 i
> després de passar el catalanitzador tenia l'IE7), estic intentant de
> convertir una de les imatges de copia de seguretat del meu sistema en
> una màquina virtual i si me'n surto, ho tornaré a provar...

Entenc que tot això amb un Windows XP, oi?

Llavors, provaré el cas Windows XP + IE8 en castellà. Aquesta
configuració l'havia provat i m'anava bé.