[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

dll gen 2 11:06:35 CET 2012

El 1 de gener de 2012 17:30, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> El 1 de gener de 2012 16:43, David Planella <david.planella a googlemail.com>
> ha escrit:

> El vaig pujar, però no vaig "habilitar" la nova versió per a que substituïra
> l'antiga.

Perfecte, acabo d'instal·lar l'actualització des del Market i ara tot
funciona perfectament. Bona feina Xavi!

> Em feu tindre ganes de pillar-ne un també...

;-) De fet, jo hauré tingut una tauleta abans que un mòbil intel·ligent...

Salut,
David.