[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu gen 1 17:30:27 CET 2012

El 1 de gener de 2012 16:43, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit:

> Ep Xavi,
>
> Vas pujar l'actualització al Market?
>
> Jo he provat (*) la versió d'allí i em dóna l'error de xarxa que en
> Jordi comentava al seu bug2.

El vaig pujar, però no vaig "habilitar" la nova versió per a que
substituïra l'antiga.

> (*) Això vol dir que he sucumbit a la temptació i al final m'he fet
> amb un Xoom ;) Si cal fer cap prova, també estaré encantat de
> col·laborar.

Em feu tindre ganes de pillar-ne un també...
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >