[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93: bug report: screen corruption

diu gen 1 16:43:51 CET 2012

Ep Jordi
No sé si recordes que un dia vaig comentar que una vegada vaig executar
el Cat'dor i en fer clic a Endavant, el programa passava de pàgina però
la pàgina no es "refrescava. Per fer memòria:
> En una execució m'ha fotut un "raro", amb graphic corruption i tot. La
> pantalla del catalanitzador no es refrescava, però anava tirant
> endavant. Aquí ja estava instal·lant el paquet d'idioma:

Ara mateix puc reproduir l'error a la versió 0.93 i a la latest.

STEPS TO REPRODUCE:
1) Executa el Catalanitzador
2) Fes clic a "Anul·la"
3) Apareix el diàleg "Segur que voleu sortir?"
4) Feu clic a "No"
5) Feu clic a "Endavant".

ACTUAL RESULTS:
- El Catalanitzador passa al següent pas, però no es reflecteix a la
pantalla. Si es fa clic a "Endavant" un altre cop, el Catalanitzador
executa els canvis, però no es veu a la pantalla (mira el pantallasso de
dalt)

EXPECTED RESULTS:
- El Catalanitzador passa al següent pas i la finestra es refresca
correctament.

No sé si quan reiniciï podré tornar a reproduir l'error.
Algú més pot reproduir-lo tal com indico a dalt?

salut
jordi s