[Desenvolupament] Darreres construccions

diu gen 1 15:51:51 CET 2012

Al 01/01/2012 15:32, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Josep M. ha escrit:

> Gràcies Josep
>
> He trobat el problema:
> http://support.microsoft.com/kb/2005279
>
> L'aplicació com a mínim s'hauria d'iniciar en entorns d'aquest estil.
> Ho solucionaré a la propera versió.
Ep Jordi
Si la solució és no enllaçar estàticament els runtimes del VB2010 i
utilitzar el que té cada usuari al sistema operatiu, recorda que la
primeríssima versió que vas publicar, a mi em faltaven dependències:

Segurament barrejo conceptes, però en fi, aquí queda....

salut
jordi s