[Desenvolupament] Darreres construccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 17:32:06 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Una pregunta...
> Què passa si s'executa el Catalanitzador en local, o sigui, sense
> connexió a Internet? Té a dins tot el que cal per catalanitzar? O
> requereix una connexió a l'exterior per baixar-se els paquets? (t'ho
> pregunto perquè per naps o per cols, encara no l'he pogut executar: en
> un ordinador hi tinc 7 X64, i en l'altre l'XP SP1 que no em deixa)

Hola Josep,

Depèn de les accions que l'usuari escolleixi. Hi ha accions com canviar
la llengua de navegació de l'Internet Explorer que no requereixen accés
a Internet, i altres, que es basen en instal·lar paquets d'idioma (com
la de l'Office) que sí.

Si seleccioneu una acció que requereix fer baixades i no hi ha accés a
Internet, es mostrarà una capsa de diàleg demanant-te accés a Internet
quan facis "Endavant" després d'haver escollit les accions. Veure
captura de pantalla

Name: connexió-Internet.jpg
Type: image/jpeg