[Desenvolupament] Darreres construccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 17:18:19 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>   Al 01/01/2012 15:32, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Ep Jordi
> Si la solució és no enllaçar estàticament els runtimes del VB2010 i
> utilitzar el que té cada usuari al sistema operatiu, recorda que la
> primeríssima versió que vas publicar, a mi em faltaven dependències:
>

> Segurament barrejo conceptes, però en fi, aquí queda....

Hola Jordi,

Sí, ho recordo :)

El que faré és instal·lar un Visual Studio 2008 SP1 i emprar aquest
entorn en comptes del 2010 que uso ara.

No tinc constància de que estigui usant res específic del 2010. Aquesta
opció no hauria d'afectar res a cap altre sistema i permetria
executar-ho en Windows anteriors al SP2.