[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 29 23:51:25 CET 2012

Al 29/02/12 21:30, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Basant-me en la documentació que aportes el que veig és a
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla\Mozilla Firefox hi ha la clau
> 'CurrentVersion'. En la meva màquina indica "10.0.2 (ca)"
>
> Podem simplement trencar aquesta cadena amb versió i codi d'idioma, si
> el codi d'idioma és "ca" assumim que el Firefox està en català i no cal
> modificar la variable intl.accept_languages al prefs.js.
>
> Si no tenim cap altre opció millor, tiraré per aquesta banda.

Hola Jordi,

em sembla bé.
Com a comentari: la versió que veus fa referència a la darrera versió
del Firefox que s'ha instal·lat (via instal·lador); que no vol dir que
sigui necessàriament la que estigui definida per defecte al sistema o la
que empri normalment l'usuari (però ja seria mala sort…)

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat