[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 29 21:30:09 CET 2012

Hola Toni,

> Hola Jordi,
>
> per saber tots els Firefox que hi ha instal·lats, en tens detalls a:
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Mozilla#Com.C3.BA
>
> Allà s'hi pot veure la versió, el locale i el camí al sistema.
>
> Pel que fa al que concretament faria servir l'usuari, cal suposar que és
> el navegador per defecte del sistema (no hi ha cap altra forma fàcil)
> Segons llegeixo, es podria esbrinar des de:
> http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc301397.aspx

Basant-me en la documentació que aportes el que veig és a
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla\Mozilla Firefox hi ha la clau
'CurrentVersion'. En la meva màquina indica "10.0.2 (ca)"

Podem simplement trencar aquesta cadena amb versió i codi d'idioma, si
el codi d'idioma és "ca" assumim que el Firefox està en català i no cal
modificar la variable intl.accept_languages al prefs.js.

Si no tenim cap altre opció millor, tiraré per aquesta banda.