[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim feb 28 20:41:50 CET 2012

Al 27/02/12 22:46, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Marc Belzunces ha escrit:

> Hola Marc,
>
> Pots enviar el fitxer log?

Hola Jordi,

m'he mirat per sobre el codi però no m'ha quedat clar.
Com detectes la llengua de navegació que té el Firefox? O ho apliques
simplement a tots els pref.js?

Merci!

--
Toni Hermoso Pulido