[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 29 10:57:33 CET 2011

Hola Toni,

> he fet proves.

Molt bé.

> Primer en un Windows 7 64 bit.
> En aquest se m'ha queixat que el sistema no era compatible. Ara he llegit
> les pàgines del wiki i he vist que encara no funciona per a 64 bit.
> * Potser estaria bé afegir un enllaç al diàleg d'avís perquè els usuaris
> anessin a una pàgina del wiki amb la informació sobre la versió que s'ha
> executat. En aquest cas, que digués que l'aplicació actual no funciona amb
> 64 bit però una propera sí que ho farà.

Creus que es necessari l'enllaç?

Millorant el text del missatge no penses que hi hauria prou?

Si tens una proposta de millora del text t'ho agrairia. Sinó penso una
aquesta nit.

> M'ha funcionat en un Windows XP 32 bit.
> * Caldria repassar la pantalla final. L'adjunto.
> ** Ajudeu a fer difusió d'aquesta aplicació ... a les xarxes socials
> següents:
> ** Comparteix-lo al Twitter -> Comparteix-ho al Twitter. Però, fins i tot,
> tenint en compte la frase que precedeix, potser ja queda bé fins i tot
> Twitter i prou.

Cap problema, ho soluciono.

> Gran aplicació, per cert!

Entenc que t'ha fet bé el que t'ha suggerit.

Toni, una cosa que estaria bé és anar rumiant que podríem fer per la gent
que té productes Mozilla en altres llengües que el català. Per exemple,
baixar i instal·lar paquets d'idioma pel Firefox, el corrector del
Thunderbird, etc. Estaria bé mirar quanta gent fa servir Firefox en altres
llengües que el català dels que ens visiten per entendre si val la pena
invertir-hi.