[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim nov 29 11:27:08 CET 2011

El 29 de novembre de 2011 10:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Toni,

> Molt bé.

> Creus que es necessari l'enllaç?
>
> Millorant el text del missatge no penses que hi hauria prou?
>
> Si tens una proposta de millora del text t'ho agrairia. Sinó penso una
> aquesta nit.

Crec que la gent pot valorar tenir un enllaç on poder saber-ne més.
Segur que molta gent ho provarà i es trobarà amb el problema i es
preguntar perquè.

El text actual ja està bé. Un text massa llarg farà que s'ignori el missatge.
Simplement hi afegiria un enllaç que hi digués: més informació. Aquest
portaria a un lloc on digués els sistemes amb què funciona i els que
funcionaran en un futur.

> Entenc que t'ha fet bé el que t'ha suggerit.

Sí, tot bé.

> Toni, una cosa que estaria bé és anar rumiant que podríem fer per la gent
> que té productes Mozilla en altres llengües que el català. Per exemple,
> baixar i instal·lar paquets d'idioma pel Firefox, el corrector del
> Thunderbird, etc. Estaria bé mirar quanta gent fa servir Firefox en altres
> llengües que el català dels que ens visiten per entendre si val la pena
> invertir-hi.

En provar-ho hi he pensat precisament. Sens dubte, hi ha una gran
necessitat de millorar la situació.
He d'actualitzar les estadístiques, però pots fer-te'n una idea mirant:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Firefox/Locale_Report

Ja aniré pensant com podríem fer-ho.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat