[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim nov 29 09:43:22 CET 2011

Al 29/11/11 00:41, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de publicar la primera versió beta del Catalanitzador per a
> Windows. Teniu la documentació del projecte[1] i també el pla general
> per aquesta versió 1.0[2].
>
> Els objectius d'aquesta primera versió de proves són:
>
> * Correccions de textos, imatges, i missatges que donem
> * Obtenir una opinió de la utilitat de l'aplicació
> * Obtenir una opinió de la qualitat que es percep
> * Interessaria provar-ho amb diferents PC i combinacions de aplicacions
>
> Qualsevol comentari és benvingut, qüestió o pregunta és benvingut.

> [...]

Hola Jordi,

he fet proves.

Primer en un Windows 7 64 bit.
En aquest se m'ha queixat que el sistema no era compatible. Ara he
llegit les pàgines del wiki i he vist que encara no funciona per a 64 bit.
* Potser estaria bé afegir un enllaç al diàleg d'avís perquè els usuaris
anessin a una pàgina del wiki amb la informació sobre la versió que s'ha
executat. En aquest cas, que digués que l'aplicació actual no funciona
amb 64 bit però una propera sí que ho farà.

M'ha funcionat en un Windows XP 32 bit.
* Caldria repassar la pantalla final. L'adjunto.
** Ajudeu a fer difusió d'aquesta aplicació ... a les xarxes socials
següents:
** Comparteix-lo al Twitter -> Comparteix-ho al Twitter. Però, fins i
tot, tenint en compte la frase que precedeix, potser ja queda bé fins i
tot Twitter i prou.

Gran aplicació, per cert!

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat