[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij maig 17 17:53:56 CEST 2012

Bones Toni,
Amb l'ús d'instal·ladors sí que es pot evitar aquest inconvenient, però
el que jo comento evita haver d'afegir una altre eina addicional al
nostre telèfon per així poder gaudir del Firefox en Català al mòbil. En
ROMs que no siguin les d'estoc («Stock ROM») com ara MIUI o Cyanogen,
normalment ja ve aquesta opció marcada per defecte, però en altres més
«puristes» no. Penso que recomanar l'ús d'una eina per poder instal·lar
el Firefox no és gaire beneficiós perquè indirectament implica haver de
donar suport també al gestor que es recomani (ES explorer, Ghost
explorer, File Expert, App Backup&Restore, etc). A més, cap d'aquests té
una opció per triar el Català com a idioma (encara que l'ES Explorer
estigui en Català, si no tens el MoreLocale no podràs deixar-ho en Català).

Jo crec que, simplement indicant que abans d'instal·lar el Firefox és
necessari verificar que tenim l'opció adient habilitada hi ha més que
prou (i si es vol afegir una captura de pantalla per il·lustrar-ho
millor doncs perfecte), en comptes d'haver de fer publicitat de cap
altre aplicació...

Els meus cinc cèntims,
Benny.

Al 17/05/2012 12:33, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: