[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dij maig 17 12:33:19 CEST 2012

Ep Benny,

Com creus que cal afegir aquesta informació al web actual?
Amb les aplicacions que suggerim no se soluciona això (instal·ladors
APK o explorador de fitxers) ?

Salut,

El 16 de maig de 2012 19:39, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat