[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu maig 20 11:35:56 CEST 2012

Hola Benny,

totalment d'acord.

Et sembla bé poder pujar les imatges juntament amb un text explicatiu en
algun lloc? Si vols, pots crear una pàgina wiki a Softcatalà (tu mateix).
Llavors ho enllaçaríem des de:
http://www.firefox.cat/m/ al primer punt de la llista.

Salut,

Al 17/05/12 17:53, En/na Benny Beat ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat