[Android] Resum de Android, vol 17, número 23

Laia Darder laia.darder a gmail.com
div set 23 12:34:03 CEST 2011

Bon dia,

M'oferesc per fer un cop d'ull a les traduccions, però malauradament no m'hi
puc comprometre gaire perquè ara com ara estic compromesa amb el meu
doctorat (sobre traducció). Tanmateix, no em sabrà greu dedicar-hi una
estona a corregir la llengua, tot i que no podria fer gaire recerca
terminològica.

Fins aviat,

Laia