MIUICat miuicat a gmail.com
dij set 8 15:35:44 CEST 2011

He agafat les apps de la CyanogenMod, les he decompilat i n'he extret un
diccionari amb les traduccions. Un cop fet això, he decompilat les apps de
la MIUI, i l'hi he aplicat el diccionari de la CM (Així, totes les cadenes
amb el mateix nom, ja queden traduïdes).

Fet això, he anat pujant les cadenes .xml amb les línies coincidents ja
traduïdes, per a facilitar les coses.

El 8 de setembre de 2011 15:17, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: