[Android] Traducció de la ROM MIUI al català

MIUICat miuicat a gmail.com
dij set 8 15:07:19 CEST 2011

Projecte creat, és aquest http://crowdin.net/project/miuicat/ca

Veureu que de cada app ni han viares:

browsers: string
browserp: plurals
browsera: arrays

Així la lletra final del nom, indica que és.

Respecte a exportar els arxius, els baixo de l'anterior projecte i els
intento importar, però hem dóna error. No domino Crowdin jo :(

El 8 de setembre de 2011 14:19, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: