MIUICat miuicat a gmail.com
dij set 8 11:22:10 CEST 2011

Bones,

Bé, el David m'ha passat la llista i aquí us envio el missatge perquè
conegueu l'estat i com van les coses. (Disculpeu si el missatge no està ben
estructurat o hi han errors).

Actualment som quatre companys els que estem traduïnt la MIUI, i ho fem
sobre un arxiu compartit d'excel al G.docs ( Aquí
arxiu<https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AujXdF6upLHjdHlvX0QtTnM0ekVpOGR2Z0xnb3JldkE&hl=ca#gid=0>
).
Portem unes 4.000 línies traduïdes bé que diguem, i les altres 4.000 estan
traduïdes amb el traductor de Google. Vaig veure allò del Crowdin, però eren
versions antigues i en molts casos ja han canviat les <strings> de
nomenclatura i demés.

Com ja s'ha comentat, jo m'hi dedico tant com puc, però tot i les ganes,
sempre hi faig errors (soc estudiant de 1r de batx. i encara tinc algunes
faltes :( ) Així que sempre s'agraeix la col·laboració de més gent i amb
millors criteris.

Salutacions

Marc, Administrador i cuiner de MIUICat