Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij set 8 09:43:50 CEST 2011

El 8 de setembre de 2011 9:20, David <greips a gracianet.cat> ha escrit:
> Bon dia,
>
>   Ahir vaig estar parlant (és un dir, tot va ser via gtalk) amb el noi que
> està tirant endavant la versió de MIUI en català. Tal com us vaig dir és tot
> cor i voluntat i potser ens faria falta que algú de softcatalà li pogués
> donar un cop d'ull a les traduccions per tal que no siguin tant tant
> amateurs.
>
>   Sé que a softcatalà no agrada fer de "corrector" sinó agafar un projecte i
> fer-lo de dalt a baix però també entenc que per la llengua catalana és molt
> [...]

El millor que podria fer és apuntar-se a aquesta llista. Així, la gent
que té més experiència el pot ajudar i fer una correcció a la llista
comentant quins són les coses genèriques (d'estil) que pugui haver, i
la terminologia. D'altra banda, aquesta és la manera normal que tenim
de funcionament a Softcatalà, amb comentaris i correccions en obert.

Així aprenem entre tots ;-).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat