[Android] Roms Nexus One...

David greips a gracianet.cat
div nov 4 08:28:20 CET 2011

 Bon dia,

 Jo tinc la CM7 i va "de perles". La MIUICAT no l'he pogut provar encara
 (tinc HD Desire), però quan fa temps vaig posar-me la MIUI.us en vaig
 quedar encantat.

 Ambdues es poden instalar desde ROM Manager. Només cal q et baixis el
 zip i després amb l'opció "Install ROM from SD Card" el seleccionis,
 marquis que es faci la copia i el wipe i endavant les atxes! :)

 Salut!
 David