[Android] Roms Nexus One...

Toni Lara toni a pratbarrina.com
dll nov 7 08:15:52 CET 2011

Bon dia,

Em un cap de setmana he fet més coses que en tot un any... Vaig provar la
MIUICAT instal·lada via ROM MANAGER i tot i carregar bé a l'inici em sortia
un error de Nfc que no em deixava continuar, i que no podia ignorar, així
que vaig instal·lar la CM7.1 i va de conya...

... És un gust això de tenir per fi el telèfon en català.

Per cert, jo faig servir el Go Launcher Ex perquè el disseny el trobo més
acurat, sabeu si s'està fent alguna cosa per traduir-lo?

Gràcies!

Toni Lara
www.tonilara.com

El 4 de novembre de 2011 12:00, <android-request a llistes.softcatala.org> ha
escrit: