[Android] Roms Nexus One...

Toni Lara toni a pratbarrina.com
div nov 4 08:05:43 CET 2011

Bon dia,

Vist que oficialment mai tindrem el Nexus One en català i que ja el
consideren vell i no l'actualitzaran més, m'he decidit a rootejar-lo. Tot
ha anat molt bé i m'ha servit per guanyar espai de memòria interna fent una
partició a la SD, ara puc instal·lar el que vulgui sense problemes
d'espai...

... La meva pregunta és: vull provar roms que estiguin en català, com la
CM7 i la MIUICAT, algú les ha provat? Són estables en el N1? Es pot
instal·lar la MIUICAT amb el Rom Manager des de la SD? Ho heu provat?

Gràcies d'avançada!

Salutacions,

Toni Lara
www.tonilara.com