[Android] Firefox.cat versió mòbil

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim mar 29 17:44:53 CEST 2011

Gràcies Aleix,

enllaço la versió https de moment, que sembla que sí funciona. Ja faré
proves més tranquil més endavant.

El 29 de març de 2011 17:42, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat