[Android] Firefox.cat versió mòbil

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim mar 29 17:42:23 CEST 2011

No. Surt aixo:

No tens permÃs per a obrir aquesta pà gina.
market://details/%3id=org.mozilla.firef

Aleix Vidal i Gaya
(Enviat des del meu Android. Excuseu la brevetat.)
El 2011 3 29 17:37, "Toni Hermoso Pulido" <toniher a softcatala.cat> va
escriure:

http://baixades.mozilla.cat/?url=market%3A%2F%2Fdetails%2F%3id%3Dorg.mozilla.firefox&id=fennec&versio=4.0&so=android