[Android] Android 3.3.3 al Galaxy Tab petit

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim jul 26 13:44:38 CEST 2011

És que no trobo un contacte global... i al site de Corea no me'n surto, tinc
el coreà rovellat :P

Si algú troba alguna manera de contactar-hi que ho digui!

Salut!

El 26 de juliol de 2011 13:39, Aleix Vidal i Gaya <aleix.vidal a gmail.com> ha
escrit: