[Android] Android 3.3.3 al Galaxy Tab petit

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim jul 26 13:56:12 CEST 2011

Bufa, realment és difícil lliurar-se d'españa navegant pels diferents
dominis de Samsung, quina rabia!

samsung.com
samsungmobile.com
samsungtelecom.com
samsungmobileusa.com

i si proves aquí:
https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionProduct.jsp?SITE_ID=1

Aleix Vidal i Gaya

El 26 de juliol de 2011 13:44, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: