[Android] Android 3.3.3 al Galaxy Tab petit

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim jul 26 13:27:01 CEST 2011

He fet la consulta a Samsung i la seva resposta és aquesta:

"En futuras actualizaciones se mejorará el soporte de paquetes de
idioma del terminal."

Que bàsicament significa que s'ho passen pel forro (almenys qui respon
els correus), ja que no té res a veure amb el suport de paquets sinó
amb si inclouen el català o no en compilar el SO.

Salut!

El 26 de juliol de 2011 12:41, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com> ha escrit: